Özkan Öztürk
1974, ordu

Sultanbeyli Gelişiyor, Değişiyor. Bu gurur hepimizin.

1974 yılında Ordu’da doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Ordu’da tamamladı. 2002 yılında Eskişehir Üniversitesi İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi bölümünden mezun oldu. 1991-1997 yılları arasında özel sektörde çalıştı. 1997 yılında Sultanbeyli Belediyesi tarafından açılan sınav ile Zabıta Memuru olarak ataması yapıldı. Zabıta Komiserliği ve Arazi Kontrol Şefliği görevlerinde bulundu.
Memuriyet görevinin yanı sıra uzun yıllar sivil toplum kuruluşlarında ve derneklerde Yönetim Kurulu Üyeliği ve Başkan Yardımcılığı görevlerinde bulundu.
2024 Nisan ayında Destek Hizmetleri Müdürlüğüne atanmış olan Öztürk, evli ve 3 çocuk babasıdır.

Müdürlük Faaliyetleri

Belediye merkezinin ve dış birimleri bünyesinde verimli ve sağlıklı bir çalışma ortamının oluşturulmasına yönelik genel hizmetlerin yürütülmesini sağlamak, kurum personelinin temel ihtiyaçları ile sosyal ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik olarak alınması gerekli tedbirleri belirlemek, kurum faaliyetlerinin yürütülebilmesi için gerekli her türlü demirbaş eşya, büro makinası, mobilya ve mefruşat ile basılı kağıt ve kırtasiyenin onaylanan iş planları uyarınca istenilen özelliklerde ve asgari maliyetle zamanında temini ve ilgili birimlere ulaştırılması çalışmalarını kontrol etmek, dış birimleri arasındaki dahili ve diğer kuruluşlarla olan harici haberleşmesinin etkinlikle yürütülebilmesi için gerekli haberleşme organizasyonunu gerçekleştirmek ve devamını sağlamak, kurumun onarım ve dekorasyon işlerini planlanan şekilde yürütülmesini takip edebilmek için sorumlularla koordineli olarak çalışmak, yemekhane ve Belediyenin yemek, temizlik, gözetleme – danışma – yönlendirme ve personel servis ihtiyacını karşılayan taşeron firmanın kontrolünü sağlamak, birimin sunduğu hizmetlerle ilgili ihale işlemlerini, hak edişleri ve ödemelerini takip etmek, tören ve festivallerde, tören ve festival alanlarının bayraklarla süslenmesi ve ses cihazının kurulması işini yürütmek, Belediye merkez ve dış birimlerin 24 saat gözetleme – danışma – yönlendirme işini yapmaktır. Belediye bünyesinde çekilen fotokopi ve ozalit işlemlerini takip etmek, tüm odacıların kontrolünü sağlamak, Belediye merkez binası içerisinde sunulan çay, kahve vb. hizmetleri temizlik ve hijyen açısından kontrol etmek, personelinin çalışmalarını ve performansını denetlemek, mesleki gelişimleri için gerekli ve uygun bulduğu tedbirleri uygulamak, ayniyat saymanı aracılı ile Belediyeye alınan sarf malzemelerinin kontrolü ve koordinesini yapmak, Belediyede yapılacak olan ivazlı ve ivazsız ayni bağışlarla ilgili gerekli işlemleri takip etmekle görevlidir.

Destek Hizmetleri Müdürlüğü Faaliyetleri
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu

Dahili Numaralar
Destek Hizmetleri Sorumlusu: 1192